Kā tas notiek?

1

Jūs atnesat dokumentus

Visus dokumentus, kas saistīti ar grāmatvedību:

  • Realizācijas rēķinus
  • Piegādātāju rēķinus
  • Bankas izrakstus
  • Avansa norēķinu čekus
  • Algu dokumentus
  • Rīkojumus
  • Jebkurus citus dokumentus, kas ietekmē atskaites valstij vai citas saistības
2

Grāmatvedis iegrāmato dokumentus

Dokumenti tiek izpētīti, pārbaudīti un tiek uzdoti precizējoši jautājumi. Rezultātā dokumenti tiek ievadīti grāmatvedības programmā un iegrāmatoti atbilstoši likumdošanas prasībām un jūsu norādījumiem.

3

Tiek sagatavotas atskaites

Atkarībā no nepieciešamības mēs varam sagatavot atskaites:

  • Valsts ieņēmumu dienestam
  • LR Centrālai statistikas pārvaldei
  • Komercbankām
  • Latvijas bankai
  • Uzņēmuma iekšējām vajadzībām

Ja jūs tā velēsieties, tad atskaites paši arī iesniegsim, piemēram, EDS.

Konsultācijas

Mūsu uzņēmumā strādā grāmatveži ar augstāko izglītību un vairāk kā 15 gadu starptautisku darba pieredzi. Tādēļ spēsim atbildēt uz jebkuriem ar grāmatvedību un finansēm saistītiem jautājumiem, kā arī ieteikt izdevīgākos risinājumus nodokļu optimizācijā.

Gan iesniegt dokumentus, gan saņemt konsultācijas un atskaites jūs varat tik bieži cik nepieciešams - par to vienosieties ar savu grāmatvedi.

Konsultācijas
Debitoru kontrole

Debitoru kontrole

Bankas maksājumu ievadei izmantojam Bankas palīga risinājumu, kas automātiski piesaista maksājumus rēķiniem, izveido avansa maksājumus un citas bankas transakcijas. Tādēļ savus bankas izrakstus elektroniski (FiDAViSta formātā) varat iesniegt cik bieži nepieciešams. Tas dod iespēju operatīvi sekot līdzi savu pārādnieku un saistību informācijai.

Ja vēlaties, mēs varam nosūtīt atgādinājumu e-pastus, īsziņas vai veikt laipnus atgādinājumu zvanus jūsu parādniekiem. Viņi par to parasti ir sajūsmā.

uzticēt profesionāļiem

vēlos ietaupīt

vēlos vairāk